Monday 4 July 2016

Filled Under:

[3 Foto] - Jalan Gua Musang-Kuala Krai Berdarah Kembali, Kali ini Tujuh Sekeluarga Maut Termasuk Dua Bayi


[3 Foto] - Jalan Gua Musang-Kuala Krai Berdarah Kembali, Kali ini Tujuh Sekeluarga Maut Termasuk Dua Bayi


#Kenderaan jenis Myvi yang membawa tujuh sekeluarga berkenaan remuk dirempuh lori tersebut.

GUA MUSANG: Tujuh sekeluarga maut manakala lapan cedera dalam kemalangan jalan raya membabitkan empat buah kenderaan di Jalan Gua Musang-Kuala Krai dekat Renok di sini, awal pagi ini.

#Dalam kejadian pukul 1.30 pagi itu, kenderaan yang terlibat ialah dua buah Perodua Myvi, sebuah Perodua Alza dan sebuah lori 5 tan jenis Hino.

#Menurut sumber, kejadian dipercayai berpunca daripada sebuah lori jenis Hino yang datang dari arah Kuala Krai telah memasuki laluan bertentangan lalu merempuh kenderaan yang dinaiki mangsa dari arah Gua Musang.

#Lori yang dilaporkan telah memasuki laluan bertentangan dan merempuh kenderaan mangsa sekeluarga itu.

#Mangsa yang cedera dan ketujuh-tujuh mayat telah dihantar ke Hospital Gua Musang







0 comments:

Post a Comment